piątek, 24 lutego 2012

XII Jazz Od Nowa Festival. Dzień I i II

Zaczynam z tym postem wielkie uzupełnianie bloga. Widząc fakt, iż czasem ktoś na niego zajrzy postanowiłam wziąć się w garść i nie olewać nawet tej małej acz wiernej grupki czytelników. Za odwiedziny serdecznie dziękuję!

Zaczynam od zdjęć z dwóch pierwszych dni XII Jazz Od Nowa Festival.
Choć jest to jeden z najmłodszych festiwali jazzowych w Polsce, ranga artystów jacy pojawiają się na scenie Od Nowy przytłacza nawet mnie - kompletnego laika jeżeli chodzi o jazz. Pierwszego dnia imprezy usłyszałam na żywo samego Michaela ''Patches'' Stewarta, który wcześniej współpracował choćby z Milesem Davisem, Whitney Houston czy Quincy Jonesem. Mistrz trąbki!
Drugi dzień był równie interesujący, głównie ze względu na band The Brag Pack, który na scenie widzę po raz kolejny. Ten międzynarodowa grupa (każdy jej członek pochodzi z innego kraju) to zlepek niezwykle utalentowanych gości, których gra porywa i moje serce. Szczególny szacunek ma u mnie perkusista. Tak ot słabość...;)


Michael "Patches" Stewart

Henryk Miśkiewicz Full Drive 3

Jazz City Choir



Dzień II

Riverloam Trio (Trzaska i Brice)



The Brag Pack





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz